Tuesday, July 7, 2009

11 Pemain Bola Sepak Peberet Aku

11 orang pemain peberet aku tak kira ape posisi dan kelab mane,tak kire ape pandangan orang lain,yang penting ni semua adalah player peberet aku.Mungkin korang akan cakap nape ramai pemain Man Utd,Jawapan aku ialah sebab diorang sume ni tak nak main kat liga M.Kalo dorang ni main kat NS Cempaka,TNB Kelantan (contoh ye) pon aku tetap minat gak.

1.Peter Schmeichel-keeper idola aku dari kecik

























2.Jaap Stam






















3.Nemanja Vidic










4.Roberto Carlos























5.Cristiano Ronaldo-2010 tanpa Ronaldo.Bengang gak tapi aku tetap akui dia antara pemain peberet aku.Aku tak hipokrit.











































6.Zinedine Zidane



7.Roberto Baggio




















8.Eric Cantona












































9.Lionel Messi



















10. Ronaldo







































































11.David Beckham


No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers