Friday, June 26, 2009

Micheal Jackson Meninggal dunia?













Micheal Jackson ni antara artis peberet aku sejak kecit2 lagi.Dulu aku takot bile tengok video klip Thriller-antu pakai jeket merah.Lagu paling style bagi aku video klipnye ialah Beat It..Mase kecit2 dulu aku x tau ape dia ckp..biditbidit...aku pon pernah nyanyi sambil joget perasan macam aku ni mekel jeksen mase kecit2 dulu..mase tu arwah abah aku pakai kete gedabak macam lori..ford cortina kalo tak silap aku...

Hari ni 26 Jun 2009 lepas aku cek gaji yang telah di bayar oleh company lama bekas aku bekerja,aku di kejutkan dengan berita kematian mekel jeksen ni.Bukan aku memuja,bukan aku menyanjung,tapi berita ni secara tak langsung mengimbas memori aku mase kecit.Mekel Jeksen ni pastinya memang sinonim dengan manusia2 yang lahir pada tahun 1980an sebab mase tu dia yang buat orang2 dalam dunia ni termasuk Malaysia terkinja2 sambil bawak radio besar gedabak kt leher..sape tak kagum dengan keterelan mekel jeksen ni berjoget?aku sampai skrg nak tiru dia macam berjalan ke depan tapi bergerak ke belakang tak jadik2.mungkin kaki aku ni beso sangat kot..apepon bile aku dapat berita ni pagi tadi,aku terase cepatnye mase berlalu...Apepon bagi aku,Micheal Jackson adalah lagenda dan tiada gantinya.

1 comment:

ﺇﺭﻣﺎﻳﻨﺘﻲ ﺇﺳﻤﺎﻋﻴﻞ said...

perghh.. mantop ulasan kau.
lagu 'beat it' tu sgt cool kan?
faizal husin pon xleh kalahkan die. haha..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers